الجمعة، 17 ديسمبر 2010

آحتـآج مسسسـآعده ×_×

آلسسـلآمـ عليكمـ ..
شلونكمـ !!
ممكن مسسـآعدهـ
سسستـآردول مو رآضي ينفتح عندي ليش مـآدري آفتحه يطلع خطـآء في الصفحة رحت فتحته قوقيل وكتبت ستاردول ودخلت ع الرابط طلع لي نفس الشي خطاء في الصفحة حاولت كذا مرا ماقدرت واخوي الصغير فاتح معاه في لآبتوبهـ !!
معقوله في سبب شي يـآليت الي يعرف سبب لايبخل علي بالرد ^^
وشششكـرآ ^ ^

هناك 9 تعليقات:

  1. السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

    يمكن يكون بسبب البروكسى يمكن تكون فاتحه لو كده اقفلة كله هيرجع لطبيعته

    ده هو الى اقدرة اقولة وده الى اعرفة وشكرا

    تحياتى

    ردحذف
  2. تسسسليمن غـلآتي ع آلرد
    ^^
    لآ وآلله مو فـآتحة بروكسي ولآ شي بس بطفي اللابتوب وبشغله من جديد يمكن بنفتح ^ ^

    ردحذف
  3. او استخدمي متصفح ثاني

    ردحذف
  4. يسسسلمو ع الرد ^ ^
    آلحمد لله آشتغل طفيت الجهاز وشغلته وآنفتح لي ^ ^

    ردحذف
  5. اي دايم تصير فيني اسوي ريستارت اعادة تشغيل ويشتغل كويس

    ردحذف
  6. لو سمحتم عندى طلب هاممنى جدا ومش من حقى اطلبة بس النفس امارة بالسوء وانا مبحبش اكتم حاجه عندى وارجوا اى حد سواء سيمبا او الكاتبة sa.am يردوا عليا واكون شاكرة جدا ليهم

    ردحذف
  7. هو انى ادخل المسابقة الجديده الى انتهى الدخول فيها وانا اسفة جدا لتأخرى بس انا عارفه ان لو واحده تانية كانت مكانى كنت هندفع فيها وبشده كمان ومقابل تأخرى مستعده اجيب 10 اعضاء المدونه فى يوم واحد لو حابين وشكرا واتمنى تقبلو طلبى

    ردحذف
  8. ممكن انت مغيرهـ اعدادت الجهاز او النت ضعيف
    وانشاءالله يضبظ معكـ

    ردحذف